مصاحبه آرشیو خبر ها
من استعدادی که آن دو در رقص دارند را ندارم

من استعدادی که آن دو در رقص دارند را ندارم

الکس ساندرو که یکی از گران قیمت ترین خریدهای تابستانی و دومین مدافع گران قیمت تاریخ یوونتوس می باشد ، تا به اینجا عملکرد مثبتی از خود به جای گذاشته و هواداران بانوی پیر امیدوارند که تا سالها بتواند در پست دفاع چپ برای یووه بدرخشد ، بعد از بازی خوبی که مقابل ورونا ارائه داد و یکی از بهترین ها بود ، خبرنگار اسکای به سراغ او رفته است : 

آیا دیبالا می تواند به سطح نیمار برسد؟

- دیبالا تمام کیفیت لازم برای اینکه به قهرمانی مثل هالک و یا نیمار تبدیل شود دارد.من مطمئنم او جهان فوتبال را شگفت زده خواهد کرد.

می توانم در مورد جو رختکن سوال بپرسم؟ اورا به ما گفته است که شما در وینوو ( کمپ تمرینی یوونتوس) مثل خانواده هستید .آیا تاثیر امریکای جنوبی را در رختکن حس می کنی؟چون افراد زیادی از آن منطقه در تیم هستند ، کوادرادو ، کاسرس ...

- با اورا موافقم ، ما مثل خانواده هستیم و این در زمین هم به ما کمک می کند.داشتن دوستان اهل امریکای جنوبی همیشه خوب است ، چون زبان خیلی برایمان اسان تر و فرهنگمان نزدیک تر است.ما دوست داریم که وقتمان چه درون تیم و چه بیرون از آن با هم بگذرانیم ، این مسئله اهمیت دارد.

آیا یووه اخرین قدم در دوران حرفه ای توست؟

- سبک ایتالیایی و سبک یوونتوس کمک زیادی به من کرده است و هنوز هم دارد کمکم می کند.فکر میکنم با پیروی از آموزش های الگری و هم تیمی هایم می توانم بهتر و بهتر شوم.

زندگی در تورین چگونه است؟

- من احساس ‘suadade’ ندارم.[کلمه ی پرتغالی معادل انتظار کشیدن برای کسی و یا جایی] ، من همین الان هم به زندگی در اروپا و تورین عادت کرده ام. اینجا شهر زیبا و صمیمیانه ایست با گردشگران و مردمی که از کشورهای دیگر می آیند.

رقصیدن با پوگبا و کوادرادو را امتحان نکرده ای؟

من استعدادی که آن دو در رقص دارند را ندارم.[می خندد] ، بنابراین ترجیح می دهم که آنها برقصند!


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: